چاپ
دسته: اخبار مرکز
بازدید: 1790

تیم رصدی مرکز آموزش نجوم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در غروب روز دوشنبه 20 آبان ماه موفق به رصد گذر سیاره عطارد از خورشید گردید.