مرکز آموزش نجوم حرم حضرت عبدالعظیم(ع) همچون گذشته به رصدماه قمری پرداخت .
لازم به ذکر است این تیم رصدی ، در ساعت 19 روز دوشنبه 29 ماه شعبان ، در منطقه کوه بی بی شهربانو شهرستان ری مستقر گردید.




زائران و علاقهمندان در شامگاه پنجم خرداد با حضور در برنامه رصد عمومی، ماه و اجرام آسمانی را از دریچه تلسکوپهای اداره نجوم و آسماننمای آستان رصد کردند.
مرکز آموزش نجوم حرم حضرت عبدالعظیم(ع) همچون گذشته به رصدماه قمری پرداخت .
لازم به ذکر است این تیم رصدی ، در ساعت 19 روز دوشنبه 29 ماه شعبان ، در منطقه کوه بی بی شهربانو شهرستان ری مستقر گردید.


