درمرکز آموزش نجوم و با همکاری شایسته اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات حرم حضرت عبدالعظیم (ع) صورت پذیرفت.

زائران و علاقهمندان در شامگاه پنجم خرداد با حضور در برنامه رصد عمومی، ماه و اجرام آسمانی را از دریچه تلسکوپهای اداره نجوم و آسماننمای آستان رصد کردند.
درمرکز آموزش نجوم و با همکاری شایسته اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات حرم حضرت عبدالعظیم (ع) صورت پذیرفت.