مرکز آموزش نجوم آستان مقدس همچون گذشته به رصدماه قمری پرداخت .
لازم به ذکر است تیم رصدی فوق ، غروب روز سه شنبه 29 ماه محرم ، در منطقه دیزین تهران مستقر گردید.
گفتنی است : گزارش فوق به ستاد استهلال ماه دفتر مقام معظم رهبری ارسال گردیده است.



زائران و علاقهمندان در شامگاه پنجم خرداد با حضور در برنامه رصد عمومی، ماه و اجرام آسمانی را از دریچه تلسکوپهای اداره نجوم و آسماننمای آستان رصد کردند.
لازم به ذکر است تیم رصدی فوق ، غروب روز سه شنبه 29 ماه محرم ، در منطقه دیزین تهران مستقر گردید.

